środa, 17 października 2012

Żel z siemienia lnianego ; )

wiem , że o przepisie już pisałam i łączyłam go z innymi maseczkami , ale sam żel mi włosy tylko lekko nawilżył i zmniejszył puszenie , a naczytałam się o wiele wiele więcej o nim dobrego ; )

dlatego też dzisiaj robię drugie podejście ;d

2 łyżki siemienia lnianego 
szklanka wody 
wszystko gotowałam przez 15 min 










umyłam włosy i nałożyłam żel , ziarenka nałożyłam jako maseczkę na twarz , niestety nie napiszę jakie są moje odczucia tym razem , bo jeszcze nie minęła mi godzina , zmywam dopiero za kilkanaście minut , ale uzupełnię o to notkę jutro  ; D

xoxo

2 komentarze:

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )