wtorek, 26 lutego 2013

Wygrałam z Wypadaniem + Przyczyny Mojego Wypadania Włosów :)

Może i nie zostałabym Włosomaniaczką i nie zainteresowałabym się tymi wszystkimi kosmetykami do włosów gdyby nie to że od kwietnia 2012 roku włosy zaczeły mi wypadać garściami , w sumie napoczątku jakoś się tym nie przejmowałam ale gdy traciłam ich coraz więcej i więcej zaczęło mnie to wkurzać w Sierpniu 2012 byłam załamana stanem swoich włosów ,były dosyć poniszczone ubyło ich strasznie a najgorsze było to że układały sie każdy w inną strone były straszniee przesuszone a końcówki były w opłakanym stanie .
Gdy we wrześniu po wakacjach wróciłam do domu zaczęłam szukać na necie jakiegoś "magicznego" sposobu na wypadanie włosów , w sumie na początku tylko to mnie interesowało , już nie chodziło o wygląd bylebym nie została łysa. Tak zaczęłam czytać blogi , na początku było tyle tego Składy , Slesy ,Silikony itp nie umiałam się połapać w tym wszystkim , pierwszym kosmetykiem jakim zamówiłam była Wcierka Jantar- pewnie każdy ją zna , włosy nie przestały po niej wypadać ale nie podałam się !

Tyle wypadało mi włosów po 3 miesiącach pięlegnacji włosów
(wcześniej nie robiłam zdjęć )


To możecie sobie wyobrazić ile mi wypadało włosów 3 miesiące wczesniej , Tragedia ;/


Te zdjęcia przedstawiają wypadanie moich włosów po wykąpąniu się tyle wyławiałam ich z wanny



Obecnie od 2 miesięcy ( wyławiam ich tyle )


Oczywiście w czasie tych paru miesięcy pielęgnacji pare razy przesadziłam z proteinami i moje włosy były strasznie przesuszone
pare razy nałozyłam olejek rycynowy na skalp i gdy go zmyłam wypdła mi duża garść włosów , dość tłusty olejek obciązył moje cebulki od tej pory nie nakładam olejów na skalp tylko na długość
pare razy nie udało mi się zmyć dobrze oleju i gdy rano wstałam włosy miałam strasznie tłuste


Określiłam swoje Przyczyny wypadania

- dieta , nie jadałam śniadań ani kolacji więc mój organizm nie przyjmował wszystkich niezbednych witamin , nie odchudzałam się ale miałam blokade wewnętrzną nie umiałam przełknąc jedzenia prawie jak anorektyczka ,
odkąd zaczełam dbać o włosy z dnia na dzień starałam się jeść regularnie
było ciężko ale "rozszerzyłam" swój żoładek i jeem więcej :)

-Picie kawy w nadmiernych ilościach (3,4dziennie) przy tym nic prawie nie jadłam , głowa często mnie bolała , potem zaczęły mi drętwieć stopy  a na końcu bardzo zaczeło mnie kuć serce trwało to pare minut dziennie , zaczełam uzupełniać magnez który wypukiwała mi kawa

-farbowanie - może nie częste ale też się przyczyniło do mojego wypdania , przestałam farbować włosy ale wracam do farbowania bo mój kolor mi sie nie podoba , ale farbować bede jedynie szamponetkami do 6 myc raz na 2 tygodnie , bede pogłebiać jedynie swój brązowy kolor

-czesanie włosów na mokro - bardzo często nie chciały się rozczesać a ja targałam je jak głupia bo nie chciało mi się je delikatnie poczesać

-spanie w rozpuszczonych włosach- w nocy wiadomo gdy mamy długie włosy plączą się one nam  i przez przypadek możemy je wyrwać

Żeby zwalczyć wypadanie włosów musimy określić przyczyny ich wypadania czasem nie łatwo stwierdzić przyczyne bo niby wszystko prawidłowo robimy a włosy i tak wypadają .

Teraz najbardziej walcze o przyrost włosów no i o ich wygląd no i będę się starała żeby wypadało ich jak najmniej :)





Syll<3





9 komentarzy:

  1. Ja miałam podobne przyczyny wypadania, oprócz farbowania i picia kawy. Ale wcierki, albo picie drożdży czy skrzypokrzywy bardzo pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też olej na skalpie nie służy, a głupia olejowałam tak kilka lat. Powiązałam fakty dopiero niedawno :) A przeciw wypadaniu dobrze mi służy płukanka z roztworem octu jabłkowego, Megakrzem dobrze mi służył i Toni Novoxidyl to już całkiem hicior :) Tylko z nim to trzeba trafić, niektórym dziewczynom zupełnie nie pasował :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Ja też piłam za dużo kawy, kiedy ją ograniczyłam poczułam się lepiej. Przerzuciłąm się na bezkofeinową zbożówkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje lecą jak szalone:( a ich nie farbuje od 1,5 roku
    bardzo rzadko prostuje, stosuje jantar, pije pokrzywe, łykam drożdże i nadal lecą:( nie wiem co mam robić już:(

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje :) ja tez musze cos zrobic z moim wypadaniem, bo wypada mi nawet wiecej niz Tobie na poczatku i widze po dlugosci ze jest ich malo :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you
    writing this post and the rest of the site is
    extremely good.

    My web site root canal costs

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie świetnie sprawdza się suplement diety - Silica ( http://www.tanie-leczenie.pl/apteka-produkty/silica-100-tabletek-757.html ). Można go kupić w przystępnej cenie, a naprawdę efektywnie wzmacnia cebulki włosów i przeciwdziała wypadaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi na wypadanie włosów pomaga jedynie szampon ziaja med przeciw wypadaniu włosóww. tylko przestaje go uzywac i problem wraca ..

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli zmieniłyście dietę a włosy nadal wypadają to warto sprawdzić poziom żelaza. Jego niedobór objawia się wypadaniem włosów wraz z cebulkami w skrajnych przypadkach w niektórych miejscach powstaje łysina.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )