czwartek, 11 października 2012

kuracja wewnetrzna pokrzywa + drożdże w tabletkach

Po tym jak strasznie wciagnelam się we włosomanie postanowiłam
zakupic cos co pomogło by mi wewnetrznie sprawiac by moje włosy
były silniejsze i PIEKNIEJSZE !
na poczateeek mija juz 11 dzien odkąd zaczełam pic herbate z pokrzywy :)
jest calkiem smaaczna ( myslalam ze bedzie gorzej )
efektow narazie nie moge opisac bo to jeszcze za wczesnie .




noi dzisiaj byłam w aptece po maska do włosów BIOVAX ktorej niestety nie bylo ;(
i skusiłam się na drozdze HUMAVIT + witaminy z grupy B




wziełam dzisiaj pierwsze 4 tabletki czyli dwie popoludniu i 2 wieczorem
tabletek jest 250 czyli starczy mi na okkoło 2 miesiące
cena bardzo kuszaco bo jedyne 10 zł
tabletki maja płaski kształt i bardzo intensywnie smierdza
ledwo przechodzą mi przez gardło  


Jutro czeka mnie wizyta u fryzjera które wyrówna mi włoski po ostatniej wizycie u fryzjera i mniej wiecej beda juz rosny na prosto , scinam dosyc sporo zniszczonych wlosow ale mysle ze bedzie warto bo teraz beda rosły mi zdrowe włosy .

Dzisiaj zrobiłam sobie swoja maseczke drozdzowa i moje wlosy jak zawsze bo duzej ilosci protein sa takie puszystee tylko jest jedna wada tej maseczki , straaasznie smierdza po niej wlosy drozdzami , probowałam juz zmywac na wiele sposobow i nadal czuje drozdze :(


 Bye , S

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )