niedziela, 21 października 2012

Nowe łupy Rossmanowe + farbowanie Henną ; )

dzisiaj nareszcie udało mi się być w Rossmanie i mimo mojej rozbudowanej listy w głowie , udało mi się kupić tylko część , z tego wszystkiego co miałam zamiar ;d
ogólnie to w Rossmanie dzisiaj byłam 2 razy i nigdzie nie potrafiłam znaleźć olejków z Alterry , szukałam wszędzie i nigdzie nie było : (
a najbardziej właśnie chciałam je kupić ...
no ale dzisiejsze łupy to : 

Odżywka do włosów ISANA przeznaczona do suchych i zniszczonych włosów



ISANA odżywka połysk jedwabiu


Szampon wygładzający ISANA

Farba Delia 7.44 Rudy

z zakupów tyle , niestety chciałam więcej : (

wczoraj kumpela zafarbowała mi włosy Henną Venitą miałam 2 kolory które zmieszałam , były to : 
5 Papryka
4 Chna

gdyby nie to , że odrosty stały się ciemniejsze i nadal są odrostami , to pewnie byłoby ok , bo kolor nawet wyszedł ok ; )

tak było przed farbowaniem : 

a tak jest dzisiaj po farbowaniu : 

stąd właśnie ten pomysł z kupnem normalnej farby , bo najwyraźniej Henna mi nie służy , a szkoda : (

xoxo






1 komentarz:

  1. Też kupiłam jakiś czas temu tę pierwszą odżywkę Isany w sprayu ale nie jestem z niej zadowolona,,używałam jej przez miesiąc i miałam wrażenie że tylko obciąża i wysusza mi włosy , bardzo wolno się zużywa i mam nadal prawie pełne opakowanie, ale już jej nie używam i zajmuje mi tylko miejsce na półce
    Mi też henna farbuje na inny kolor końcówki a na inny odrosty ale u mnie różnica nie jest tak mocno widoczna,,mi pewna aptekarka(też włosomaniaczka)polecała farby firmy Biokap, choć sama nie używałam to czytałam że są w 90% z naturalnych składników więc całkiem niezła alternatywa dla henny, jednak nie wiem jak chwyta kolor

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )