wtorek, 16 października 2012

Następny nowy zakup ; )

Moja ostatnia odżywka , która miała być bez spłukiwania okazała się niewypałem pisałam o jej zakupie TU

stosowałam ją od tamtego czasu i na jakiś czas musiałam to przerwać , teraz stosuję ją jako pierwsze O w metodzie OMO i jak ją zmywam , to nie jest aż tak bardzo odczuwalna na włosach jak była bez spłukiwania ; 

dłuższa recenzja za jakiś czas , jak będę na 100 % pewna jej działania lub jego braku : )
niedługo mi się powinna skończyć : )



dzisiaj postanowiłam , że wypróbuję czegoś nowego tym razem z Joanna Naturia  ;d


odżywka bez spłukiwania z miodem i cytryną do włosów suchych i zniszczonych 

Skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Stearate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Panthenol, Hydroxypropyltrimonium Honey, Citrus Medica Limonum, Propylene Glycol, Parfum, Hydroxyisohexyl, Citric Acid, 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphelyn Methylpropional, Limonene, Linalool,DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Iodopropynyl Butylcarbamate

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )