piątek, 19 października 2012

Pielęgnacja włosowa - Moje początki włosomanii :)


Minął miesiąc odkąd zaczełam swoją pielęgnacje włosów.Dzisiaj opisze jak je pielęgnuje .




Maska Biovax - uzywam 1 w tygodniu , 30 minut trzymam pod czepkiem



Wcierka Jantar Farmona -  codziennie wmasowuje w skóre głowe



odżywka Joanna z Apteczki Babuni skrzyp i rozmaryn 




Szampony :
zjaja  masło kokosowe szampon + odżywka
bubchen szampon dla dzieci


Jedwab Marion Silk - zabezpieczam końcówki , nie ma alkoholu w składzie :)


drożdze z witaminą  z grupy B

Odżywka błyskawiczna Marion 



Henna color - orzech laskowy 








Syll



1 komentarz:

  1. Też mam Jantara i polubiłam go :)
    A co do maski z Biovax to mnie niestety nie przypadła do gustu (mam próbkę wersji do włosów tłustych), w ogóle nie działa na moje włosy...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )