sobota, 27 października 2012

Nowe zakupy ; )

farbowałam włosy , ale nie mam jeszcze fot , więc o tym notka jeszcze będzie , a dzisiaj o nowych moich zakupach ; ) 
zakończyłam całkowicie kuracje z Jantarem i zdecydowałam się na nową wcierkę : ) 

Joanna Rzepa ,  jak dla mnie straaasznie śmierdzi , nie znoszę takiego zapachu , ale jak ma zadziałać , to jakoś to przetrzymam


Oliwka bambino , strasznie przypomina mi zapach z dzieciństwa <3

właśnie przed chwilą naoliwiłam sobie nią pierwszy raz włoski , a na końce dałam balsam z mleczkiem migdałowym wymieszany właśnie z tą oliwką , zobaczę jak będzie : )
jak nakładałam , to już widziałam , że włosy nie są takie obciążone jak po olejku rycynowym z oliwą , są o wiele lżejsze ; )

Natt <3

2 komentarze:

  1. zaciekawiła mnie ta kuracja z rzepy czekam na coś wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za jakiś czas na pewno będę mogła napisać coś więcej ; )

      Usuń

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )