środa, 24 października 2012

Maseczka nr 4 .

przedwczoraj zrobiłam maseczkę , która mnie pozytywnie zaskoczyła , nawet Syll mi wtedy powiedziała , że nie mam aż takiego siana ;d

do maseczki wykorzystałam : 
oliwę z oliwek
odżywkę z ISANY z jedwabiem 

  
odżywkę z Joanna Naturia z miodem i cytryną

olejek rycynowy

łyżka olejku
łyżka oliwy
odżywek dałam pół na pół , żeby dopełnić maseczkę i żeby nie była wodnista

wyszło mi coś takiego : 


maseczkę nałożyłam na umyte włosy i trzymałam ok 2 h pod czepkiem i ręcznikiem : ) 
kolor przyjął się odżywki z ISANY i był taki różowiutki , na moich włosach , ta maseczka się sprawdziła w 100 % ; d

Natt <3

2 komentarze:

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )