wtorek, 25 grudnia 2012

Biovax vs Wax : )


no to pora na zestawienie dwóch masek 



Biovax 

Skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol (And) Ceteareth - 20, Cetrimonium Chloride, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Acetylated Lanolin, Glycerin, Lawsonia Inermis Extract, Mel (Honey) Extract, Parfum, Benzyl Alcohol (And) Methylchloroisothiazolinone (And) Methylisothiazolinone, Citric Acid, Linalool, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, C.I.42090

Wax

Skład : Aqua, Cetearyl Alcohol, Sodium Lauryl Sulphate, Methyl Paraben, Anthemis Nobilis, Lawsonia Inermis, Parfum, Propyl Paraben, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI 19140

Biovax 
zapach : jest dość intensywny , ale nie przeszkadza mi 
Wax 
zapach : prawie niewyczuwalny 

Biovax i Wax
konsystencja : mają podobną konsystencję , dość gęsta , ale Wax jest gęstszy od Bivaxa

moja opinia : 
jako pierwszą maskę miałam Wax-a , a niedługo (ok /1,52 tyg później) miałam Biovaxa , obie maski używałam na zmianę co tydzień , mam ich jeszcze po ok . pół pudełeczka , więc wydajność jak dla mnie jest dobra ; )
po pierwszym użyciu Wax-a byłam bardzo zadowolona , po kilku użyciach miałam wrażenie , że kolor mi się jakby trochę rozjaśnił , włosy po niej były miękkie i miłe w dotyku ;  )
po pierwszym użyciu Biovaxa nie było takiego WOW , w sumie na początku nie zmieniał nic w moich włosach  , po czasie dopiero moje włosy dość polubiły tą maskę , zwłaszcza jak podgrzewałam chwilę maskę na włosach pod termo-czepkiem ; ) 

podsumowanie : lepsze pierwsze wrażenie zrobiła na mnie maska Wax , ale ogólnie to  bardziej polubiłam Biovaxa , po czasie włosy po Biovaxie były coraz lepsze , a Wax cały czas ma takie same działanie i niemal nic nie zmienia : ) 

czy kupię ponownie ? chcę wypróbować Biovaxa do włosów suchych i zniszczonych , Biovax Latte , Biovax z jedwabiem i Biovax do włosów blond , a potem to dopiero zobaczę ; )

Natt <3


6 komentarzy:

  1. U mnie najlepiej z tych masek działa Biovax do włosów blond mimo, że blondi nie jestem :) Włosy są po niej cudoownie miękkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biovaxy kocham, ale waxów nie miałam jeszcze okazji wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham maski Biowaxa, od lat z przerwami jestem im wierna i tak już chyba zostanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie stosowałam produktów tej firmy, ale maseczka kusi, bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Biovax u mnie także wygrywa bez wątpienia, a teraz ta nowa maska Biovax z naturalnymi olejkami jest kapitalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biovax wygrywa i u mnie. Jestem zachwyconą nową maską Biovax Naturalne Oleje.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )