poniedziałek, 8 października 2012

Moja ostatnia maseczka nr 3.

w ostatniej mojej maseczce wykorzystałam takie produkty : 



słabo widać , ale aparat już naładowałam , więc będzie lepiej ; )
do maseczki wykorzystałam : 

1 . odżywkę Skrzyp Polny z Farmony
2.kompres nawilżająco - regenerujący Joanna z Apteczki babuni
3. olejek rycynowy

wszystkiego po trochu , mniej więcej w tych samych proporcjach w zależności od długości włosów ; )

wszystko wymieszałam w pudełku na mydło i powstało mniej więcej coś takiego : 


trzymałam ją ok 2h 
po zmyciu włosy były mięciutkie w dotyku , a ponieważ moje włosy są bardzo bardzo bardzo suche , to maseczka je tylko lekko nawilżyła : )

naaaaaaaaaaaaaaaaaat

1 komentarz:

  1. widzę że kręcisz różne maseczki:) ja też tak mam :) i efekty są różna

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )