niedziela, 7 października 2012

Peeling cukrowy

Dzisiaj postanowiłam pierwszy raz w życiu zrobić PEELING CUKROWY  i jestem mega zaskoczona
efektem szczerze mówiąc dziwiłam się jak można nakładać cukier na włosy :)
jak zrobiłam peeling?
otoz przeczytalam na blogu jednej z wlosomaniaczek jak zrobic ten peeling
i zrobilam go tak samo.






4 łyżki cukru zmieszałam z dwoma łyżkami szamponu i nałożylam na skóre
głowy

- było to przedziwne uczucie , wytworzyło sie pełno piany
gdy juz cukier sie rozpuscił przejechałąm po calosci włosów
i spłukałam a potem jak zawsze nałożyłam odżywke

peeling miał na celu oczyszczenie skóry głowy , wykonuje się go raz na około 2 tygodni , by nie podrażnić skóry głowy .





Syll







1 komentarz:

  1. Ja uwielbiam ten peeling! Polecam go także na całe ciało i oczywiście na dłonie i paznokcie po zmyciu lakieru, przed nawilżaniem ;-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )