środa, 13 lutego 2013

Moja historia włosowa :)

Ostatnio przeglądałam foty i szczerze załamałam się stanem swoich włosów kilka lat temu , porównałam je z obcenym stanem


1 klasa gimnazjum włosy jeszcze nie były cieniowane ale ściełam je na krótko bo lubiłam kiedyś chodzić w takich krótkich włosach , tu jeszcze włosy prezentowały się w miarę , nie były farbowane i nie były też jakoś zniszczone bo nie używałam prostownicy ani nic co mogło by je poniszczyć




2 klasa Gimnazjum i tu zaczął się koszmar






Włosy wycieniowane od czasu do czasu prostowane sa w 100 % naturalne i tutaj można zobaczyć jak cieniowanie niszczy włosy

Nie pytajcie co miałam w Bani że cieniowałam tak włosy jakoś wczesniej nie zwracałam na to uwagi



Potem włosy troche odrosły nadal je cieniowałam ale nie tak drastycznie , pofarbowałam je szamponem koloryzującym na czarno



Tutaj kolor troche się wypłukał - 3gim


Koniec 3 gimnazjum - Komers



Tutaj włosy pofarbowane na brąz i już w miare wyglądały


potem zapuszczałam , zapuszczałam noi znowu fryzjerka wycieniowała mi włosy i wygladałam beznadziejnie


6 miesięcy po wycieniowaniu






 Włosy były bardzo nierówne , postanowiłam je sciąć
po cięciu  :

 Tutaj zaczęłam swoją przygodę z Włosomanią :)



 Farbowane Henna Venita
która zmyła się po dwóch myciach


Włosy zaczęłam scinać regularnie po jakieś pare cm by zejść z cieniowania.


Obecnie :


 
 
 
 
Marzec 2013
 
 

7 miesięczny odrost

 w sumie kolor zblakł i już sama nie wiem czy wrócić do naturalnego czy jednak znowu zacząc farbować bo moj naturalny kolor nie podoba mi się jakoś zbytnio .
 
 
 

Plany Włosowe :

-olejować częsciej
-sciąc w marcu jakies 6 cm i wkońcu
-zejść z cieniowania
- zacząć pić pokrzywe
-przyspieszyć porost










Syll<3










7 komentarzy:

  1. zmiana duża a włoki może zrób na brązik henną? coś w podobie do koloru z komersu?



    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne wyglądają, ale duży odrost, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej wyglądały zafarbowane na brąz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany widać różnicę:)
    Włosomaniactwo działa cuda;-)
    też chciałabym taką długość, pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są te w kolorze ciemnego brązu :)

    Pozdrawiam i zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie
    http://crazyworld1000.blogspot.com/2013/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytanie ,miałas odrost po szamponetce? czy użyłać farby;>?
    bo ja własnie zastosowałam szampon kolor.. i mam nadzieje,ze nie bedzie odrostów tylko sie wypłuk;a:<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używałam farb , szamponetka powinna się wypłukać ;)

      Usuń

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )