środa, 10 października 2012

Nowy zakup ; )

już od jakiegoś czasu chciałam zakupić maseczkę na włosy : Biovax do włosów słabych i wypadających , ale nigdzie nie mogę jej zastać ... dzisiaj byłam w aptece DOZ i myślałam , że tam na nią trafię , ale nie ! nie było jej dostępnej ani w aptece ani na stronie i kupiłam maseczkę : Wax , okazało się po czasie , że sporo przepłaciłam , bo jakbym zamówiła przez neta , to bym miała 2 razy taką , za tą cenę , no ale trudno na przyszłość będę bardziej uważać z tym DOZ-em ... : )

moje włosy ostatnio strasznie wypadają i szukam na to jakiejś recepty , przyszła kolej na tą maseczkę + używam nadal odżywki z Farmony 'Skrzyp Polny' 

oto moja zdobycz : 







kolor jest taki perłowy

 cena : od 17 zł - 25 zł za 240 g
              od 27 zł - 40 zł za 480 g

Skład: Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Parfum (Fragrance), Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Cetrimonium Chloride, Lawsonia Inermis (Henna) Extract, Anthemis Nobilis (Chamomile) Flower Extract, CI 19140.

dzisiaj pierwsze użycie , recenzja niebawem ; )

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )