czwartek, 12 grudnia 2013

Aktualizacja + farbowanie :)

Znowu jakiś czas nie było aktualizacji , więc wracam : )
tydzień temu farbowałam Garnier Olia 10.0 bardzo jasny blond
odrost ponad miesięczny : 
już okropnie mnie denerwował i wyglądał okropnie , a po farbowaniu : 

obecnie jestem tydzień po farbowaniu i nie wiem czy ten kolor mi zszedł , czy tak szybko mi włosy rosną , ale ja znowu mam odrost ! i to nie jest jakiś odrost tygodniowy , jak to zawsze bywało , tylko jest o wiele bardziej widoczny i większy... :)
włosy po tygodniu okropnie zrudziały ... ogólnie lubiłam Olie , jak farbowałam na ciemny , ale blond mi nie przypasował :(
włosy wyprostowane , końcówki do podcięcia - wiem :)
mam ochotę pozbyć się blondu , bo zaczyna mnie męczyć ... w końcu to jeden z trudniejszych kolorów do utrzymania , ale jeszcze trochę go przetrzymam ... może do studniówki : )


Natt <3

8 komentarzy:

  1. ja czasem myślę, że chciałabym mieć blond, ale musiałabym spalić sonie włosy rozjaśniaczem i wtedy się budzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Blond faktycznie jest okropny w utrzymaniu, po ostatnim farbowaniu i miedzi, jaka się ukazała moim oczom, mam ochotę się z nim pożegnać...
    Końcom faktycznie przydałoby się wyrównanie, od razu zyskałyby na grubości, a całe włosy na objętości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy nie myślałaś może o powrocie do naturalnego koloru? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam i to wiele razy , ale nie lubię siebie w moim kolorze i męczarnią jest dla mnie mój ciemny odrost ... a jeszcze jak sobie myślę ... jakbym miała czekać aż odrosną , to już w ogóle mi się odechciewa ; )
      robiłam kilka podejść do brązów , ale wszystkie kończyły się albo rudościami , których niegdyś się trzymałam , albo rozjaśnianiem i powrotem do blondu ; )

      Usuń
  4. Gdybyś przyciemniła, mogła byś łatwiej wrócić do naturalnego koloru i łatwiej zadbać o kondycję włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem i przymierzałam się do tego kilkukrotnie , ale źle czuję się w ciemniejszych kolorach ; )
      myślę nad powrotem do rudości , ale szkoda mi mojego blondu , ponieważ wiem , że prędzej czy później pokusi mnie znowu blond : )

      Usuń
  5. Very good written article. It will be useful to everyone who utilizes it, as well as myself. Keep doing what you are doing - i will definitely read more posts.
    Bocce Ball Game

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolorek :) Mnie też czeka farbowanie moich kłaków

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )