sobota, 15 grudnia 2012

Farbowanie - efekty po Wellatonie : )

wczoraj postanowiłam , że będę się farbować , no i już jestem po ;d
a farbowałam się : 
9/0 Rozświetlony blond
nie oczekiwałam , że po tym farbowaniu zostanę blondynką , ale chce schodzić powoli z rudego : )
po zmyciu pianki nałożyłam olej na całą noc : mieszanka kokosowy , migdałowy i oliwa + na skalp odżywka Seboravit 
pianka nie zniszczyła mi włosów , ani nie uczuliła mnie : )

ta pianka przeokropnie śmierdzi ,po skończeniu farbowania czułyśmy jakbyśmy były 'naćpane' nią , już nie dawało się wytrzymać !

włosy przed farbowaniem : 

to zdjęcia z aktualizacji odrostów , wczoraj odrost był większy , ale nie mam niestety zdjęć , wczoraj było prawie 2 miesiące od ostatniego farbowania
zdjęcie włosów z wczoraj z lampą przed farbowaniem 


no i efekty :  






a w sztucznym świetle bez lampy : 







nadal rude , ale ja widzę małą różnicę , więc jest dobrze : )

plany na przyszłe farbowanie ? JUŻ MAM ! : )
i powolutku schodzę do blondu <3

Natt <3



7 komentarzy:

  1. Śliczny kolorek :) Ale czy nie wypadają Ci po tej farbie włosy ? Bo mi już przy spłukiwaniu wychodziły garściami i z każdym razem było coraz gorzej. Ja malowałam na czekoladowy, owszem kolor śliczny i długo się trzymał, ale straciłam połowę włosów... I dopiero niedawno je uratowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to czytałam różne opinie , że właśnie włosy wypadają garściami , że uczula ... ale to moja druga styczność z tą farbą , pierwszy raz farbowałam wulkaniczną czerwienią i przy żadnym z tych farbowań nie miałam takich 'efektów ubocznych' ;)
      fakt przy nakładaniu farby były problemy z rozczesywaniem , żeby rozprowadzić po całych włosach i wtedy powypadało mi ich trochę , ale po zmyciu nie wypada ich jakoś więcej i z tego co pamiętam , przy ostatnim farbowaniu nią też niczego takiego nie zauważyłam : )
      przy samym spłukiwaniu wypadły mi zaledwie 3 włosy i właśnie , to dziwne , bo zwykle wypada mi ich znacznie więcej ;d

      Usuń
    2. Nie mam dobrych doświadczeń z tą farbą. Strasznie śmierdziała i kolor wyszedł bardzo dziwny i nienaturalny.

      Ale jak Tobie odpowiada to dobrze :) Poza tym ja tam mało rudego widze w Twoich włosach :)

      Usuń
  2. fajnie wyszło, bardzo równomiernie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Różnica jak najbardziej widac ! Muszę przyznac ,że śliczne masz te włosy. Jutro lece kupic pare fajnych kosmetyków ,ktore znalazłam na Twojej stronie :) Pozdrawiam lola29

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )