wtorek, 4 grudnia 2012

Recenzja odżywki b/s Joanna zielona herbata i pokrzywa : )

odżywka już powoli na wykończeniu , więc czas na recenzje : )
nakładam ją codziennie po myciu w celu rozczesania moich kłaków , jest do włosów przetłuszczających się i normalnych : ) 
bez odżywki b/s to bym była już łysa , każda jest lepsza niż nic ; )
od razu mogę stwierdzić : o wiele lepiej spisuje się od tej z miodem i cytryną .


Skład : Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Stearate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Panthenol, Urtica Dioica, Camellia Sinesis, Propylene Glycol, Butylene Glycol, Citric Acid, Parfum, Citral, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone



zapach : świetny ! 

konsystencja : rzadka , leje się , lekko spływa

sposób użycia : Niewielką ilość odżywki nanieść na włosy i delikatnie wmasować. pozostawić bez spłukiwania lub po chwili spłukać :)

moja opinia : jak już wcześniej zaznaczyłam odżywka lepiej się sprawuje niż poprzednia wersja , którą miałam : )
nie skleja włosów , nie obciąża ,  pomaga w rozczesywaniu , włosy po nałożeniu są miękkie i sprężyste , niestety ten efekt zmienia się po wyschnięciu .
jest ok , ale praktycznie mało co robi z moimi włosami , fakt jak są jeszcze mokre , to są przyjemne , ale po wyschnięciu odżywka nic w nich nie zmienia : ) 

na następny ogień idzie z tej serii z rumiankiem i lnem , ale to za jakiś czas : ) 

póki co to mam w planach kupić Balsam z Joanny z Apteczki Babuni ;d

Natt <3

2 komentarze:

  1. mam ją, kupiłam w sobotę i użyłam jej zaledwie 2 razy.. za pierwszym razem obciążyła mi włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jej, ale serię z apteczki babuni polecam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )