poniedziałek, 3 grudnia 2012

Płukanka z pokrzywy + Dzisiaj 3 grudzień Dzien Darmowej Dostawy

Ostatnio postanowiłam sobie zrobić płukanke z pokrzywy


Wrzuciłam do miski 2 saszetki z pokrzywy , zalałam wrzątkiem
i przykryłam jak napar wystygł przelałam do butelki po Coli
zeby było łatwiej w wannie aplikować płukanke



Włosy po płukance miałam takie bardziej wyprostowane mniej sie wywijały postanowiłam po każdym myciu płukać tą płukanką włosy

+ Dzisiaj DDD-Dzień Darmowej Dostawy z tej okazji zamówiłam sobie

olejek Makadamia i olejek kokosowy i Francuska Glinkę białą
na stronie z naturalnymi olejkami :)

Natt zamówiła olejek kokosowy , olejek migdałowy i też białą glinkę ; )

zamówienie złożyłyśmy TU : )


tutaj spis wszystkich sklepów z darmową dostawą

Promocja trwa tylko dzisiaj :)




Syll<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )