sobota, 8 grudnia 2012

2 tygodnie akcji dbania o końcówki + zdjęcia na dzień dzisiejszy : )


mimo tego , że minęło tylko 2 tygodnie muszę stwierdzić , że moje końcówki są w lepszym stanie : )
to oczywiste , że ani się nie posklejały te rozdwojone , ani nie przystały się łamać , ale jest z nimi lepiej ; )
co robiłam ?
-olej na końcówki , prawie codziennie , 
-w dni , które nie kładłam oleju , robiłam maski (najczęściej Kallos i Placenta lub robione przeze mnie) ,
-nawilżałam maskami , co kilka dni był olej lub olej z odżywką (własnej roboty) , 
-zabezpieczałam końcówki Serum do końcówek z Joanny (2 razy tylko zapomniałam) ,
-raz laminowałam włosy (żelatyna wypełnia rozdwojone końcówki na jakiś czas)
-myłam OMO , 
-czesałam na mokro , 
-spałam najczęściej w kucyku 
zdjęcia z dzisiaj : 




bez lampy
 




na zdjęciach nie widać prawie różnicy , no ale to wina światła , zdjęcia były robione z różnymi lampami , jedno est bez lampy , no i żadna lampa nie jest na tyle delikatna , żeby ujęła jakoś normalnie moje włosy , bo za każdym razem odbija się na włosach i zmienia kolor ;p

a tu zdjęcia z rozpoczęcia akcji : KLIK !

Natt <3

2 komentarze:

  1. na pewno końcówki nierozdwojone są w lepszym stanie i błyszczące :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też właśnie przechodzę taką akcję :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )