czwartek, 13 grudnia 2012

"Olejowanie Włosów" Spis najważniejszych rzeczy

Moim zdaniem jest to najlepsza metoda na piękne , układające się włosy.
Na samym początku włosomanii nie byłam przekonona do tego sposobu , pierwszym olejekiem jakiego użyłam był olej rycynowy nałozyłam go na włosy i na skalp trzymałam 2h gdy zmywałam olej wypadło mi chyba miiilioon włosów a gdy włosy wyschły nadal były tłuste , od tego czasu zraziłam się do olejowania i nie olejowałam włosów .
Ostanio jednak powróciłam do olejowania i nakładam olej co drugi dzien przed kazdym myciem na pare godzin i jestem mega zadowolona :)
Olejowanie nie pomoże na wypadanie włosów ale sprawi że nasze włosy bedą miekkie , błyszczące , zdrowsze . No chyba że są to specjalne oleje nakładane na skalp no to być może pomogą , mi osobiscie nie służy nakładanie oleju na skalp , włosy sie obciążają i wypada ich więcej niz zwykle . efekty nie zawsze są za pierwszym użyciem ale nie trzeba się zrażać , ja olejuje regularnie przez 2 tyg i już zauważam efekty



Dużo ale to dużo informacji o olejowaniu włosów można zobaczyćTU

są tam odpowiedzi na najczęstsze pytania i opisy olejków


Nie będę sie powtarzać bo sama jestem początkująca i dopiero się ucze  więc wklejam linka ktoś kto dopiero zaczyna olejowanie włosów powinnien sobie tam zajrzeć i poczytać :)


A tutaj moja mała kolekcja olejii :





Syll<3

4 komentarze:

  1. ja do olejowania bardzo polubiłam olej kokosowy zmieszany z rycynowym, ostatnio eksperymentuje z kremowaniem włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja prawie zawsze używam olejku rycynowego :)
    ale czasami zdarza mi się użyć oleju słonecznikowego ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. moim włosom najlepiej służy olejek amla.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba i ja zacznę olejować włosy, bo robiłam to już dawno temu...:)

    Zapraszam do mnie, mam do rozdania aż 4 nagrody wartości 300 pln

    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )