piątek, 7 grudnia 2012

moje włosy + pięlegnacja w grudniu

Moje włosy w grudniu :)





końcówki jak widac przerzedzone ale to dlatego że są w tym miejscu cieniowane , za miesiąc ide do fryzjera by znowu obciąc sporą częsć włosów jestem cooraz bliżżej i juuuż niedługo bede miała włosy proste bez żadnego CIENIOWANIA !!! 
nie podobają mi się włosy cieniowane nie wiem jak mogłam sobie kiedys je cieniować oczywiście przy włosach bardzoo grubych może to wyglądać całkiem fajnie ale przy cienkich nie polecam ;-)

MOJA PIELEGNACJA GRUDNIOWA jaką sobie przygotowałam

Szampony :



Babydream - myje nim na codzień , świetnie zmywa oleje ,
nie plącze mi włosów wystarczy że dodam troche odżywki po myciu

Ziaja - bosko pachnie chociaż nie utrzymuje się ten zapach na włosach , nie zawiera silikonów i parabenów jedynie z Sls , używam raz w tygodniu


Odżywki


Joanna z apteczki babuni - skrzyp polny i rozmaryn : bardzo wodnista , śmierdzi , nie luubie jej ale zużywam czasami

Schauma - bez silikonów Większa Objętość , ja osobiscie większej objętości na swoich włosach nie zauważyłam

Zjaja - baardzo ślicznie pachnie jak szampon , zawiera lekki silikon ale czasami używam jej




Maski:


Gloria - Maska używam do mieszania z innymi produktami
Maska-Biovax baaaaardzooo fajna  Recenzja TUTAJ



OLEJE:

Olejek kokosowy nieużywałam go jeszcze dzisiaj dostałam przesyłke

moja własna mikstura  TUTAJ

Olejek makadamia - też dzisiaj go otrzymałam

Olejek rycynowy-używam do wszystkeigo , do masek , gdy używałam na skalp bardzo obciązał mi cebulki i wypadało mi więcej włosów
więc nie używam go na skalp , nakładam go też na rzęsy

Zabezpieczacze przed ziiimą


Isana - mgiełka do włosów suchych i zniszczonych , dostałam od Natt<3 pięknie pachnie jakbłami ale Natt <3 ponoć zęby bolą od tego zapachu , nie winikam w to , mi się ona bardzo podoba

Marion -jedwab , nie zawiera alkoholu ale moim zdaniem nie chroni wystarczająco końcówek

Noi słynny krem do rąk bebeauty - używam go do masek , jako zabezpieczacza , jak mi odstają włosy jedynie nie nakłądam go na skalp

Wewnętrznie :


Drożdze Humavit : witaminy z grupy B RECENZJA    TUTAJ
Pije herbate Pokrzywową

Wcierka:


Eliksir Green pharmacy - spryskuje obficie włosy i wcieram w skalp , eliksir jest bardzo faajny nie obciąża zbytnio włosów


i całkiem nowy produkt Francuska Glinka , która dopiero wypróbuje




Ogólnie tak myślałam ostatnio że ciesze się że mam bloga daje mi to dużo motywacji :)



Syll<3

3 komentarze:

  1. Bardzo ładne masz te włosy :) uwielbiam z ziajii wszystkie rzeczy które mają kakaowe:D używam kremu do twarzy ale tego balsamu jeszcze nie używałam ale już wiem że na pewno sobie je kupię :)akurat do moich włosów suchych i zniszczonych będzie idealny do tego kakaowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rowniez schodze z cieeniowania i to jest dla mnie udreka! Gorna warstwa wywija sie we wszystkie strony, a wygladem przypomina siano ;( Jak ja moglam tak skrzywdzic wlosy?!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )