niedziela, 16 grudnia 2012

Maseczka z Glinką Francuską Biała :)

Maseczka z Glinki jaką wczoraj zrobiłam


Co dodałam?

3 łyzeczki glinki + 3 łyzeczki wody
i dodałam maseczki Gloria

Wymieszałam wszystko dokładnie i trzymałam ok.15 minut

Efekty:

-miałam bardziej pogłebiony kolor nie taki wypłowiały jak zawsze
-niestety po tej maseczce miałam wysuszone włosy dosyć :(
myśle ze dodałam za mało emolientów do maski następnym razem
dodam więcej
-a najgorsze jest to że włosy były strasznie napuszczone i każdy włos odstawał w inna strone ;/ dosłownie !



Bardzo dużo włosów mi się porozdwajało we wtorek do Kina z klasą idziemy na film Jestem Bogiem ( w naszej małej mieścinie dopiero ten film wszedł do kina ) więc po filmie skoczę sobie do fryzjera podciąc końcówki wkońcu  !

Zima jest okropna , szybko robi się ciemno , moje włosy strasznie wyglądają w zime i jest ziimnoo :( Chce juz LAto :) a najlepiej wakacje ! :D





Syll<3

1 komentarz:

  1. Kupiłam w piątek maskę Glorii, zastanawiam się jak się będzie sprawować solo :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )