środa, 19 grudnia 2012

Green Pharmacy - Eliksir ziołowy wzmacniający








Skład:

 Aqua, Lupinus Angustifolius (Lupine) Extract, Equisetum Arvense (Horsetail) Extract, Aesculus Hippocastanum (Horse Chestnut) Seed Extract, Arctium Lappa (Burdock) Extract, Hydrolized Soy Protein, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Disodium EDTA, Parfum, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Limonene, Linalool. (03.11.2012)

Skład jest rewelacyjny , same ekstrakty , bez silikonów i parabenów.

Cena:

ok.8zł

Dostępność:

Ja kupiłam w Rossmanie ale widziałam też w innych drogeriach


Zastosowanie:

Eliksirem  trzeba obficie spryskać włosy i wetrzeć w skalp.

Opinia:

Jeśli chodzi o efekty to bardzo polubiłam się z tym eliksirem
troche polepszył stan moich włosów, napoczątku śmierdział
ale po czasie przyzwyczaiłam się do tego zapachu
Włosy lepiej się rozczesują , włosy są spręzyste bardziej puszyste niz zwykle były , stosuje po myciu na wilgotne włosy


Lubie ten eliksir i napewno kupie go ponownie :)






Syll<3




 

1 komentarz:

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )