niedziela, 11 listopada 2012

Odpowiedzi na TAGI !

Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
Zostałyśmy oTAGowane przez Iris , Annabelle , Lachrymose , Anomalia i Radi oraz wyróżnione przez kakasieka i Marta : )




Pytania od Iris : 



1. Twoje ulubione zwierzę?
Natt - kot
Syll- Pies
2. Ulubiony kosmetyk?
Natt - kremik uniwersalny karmelowy
Syll-balsam do ciała zjaja kakaowy
3. Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Natt - sama nie wiem : ) 
Syll-jakoś rozrywkową osobe żeby mi się nie nudziło
4. Jakie Twoim zdaniem są idealne włosy?
Natt - długie , falowane , gęste , loki/fale , zdrowe , ładne końcówki , kolor nie ma znaczenia  : )
Syll- zdrowe , zadbane , lśniące , nierozdwojone końcówki fale lub proste
5. Czy lubisz sport? Jeśli tak to jaki?
Natt - lubię jeździć na rowerze ; )
Syll- lubie biegać czasami i grać w siatke
6. Co lubisz najbardziej robić w wolnym czasie?
Natt - wychodzić na dwór z kumpelami ;d
Syll-spotykać się ze znajomymi
7. Czym się interesujesz oprócz pielęgnacji włosów?
Natt - w sumie wszystkim po trochu : )
Syll- nauką w tym roku biore się do roboty noi muzyką lub siedzeniem na kwejku jak mi się nudzi
8. Ulubiony film i książka?
Natt - film 'Trzy metry nad niebem' książka 'Senniki'
Syll-film "Trzy metry nad niebem" i" Kac Vegas " ksiązka "miłość jest straszna "
9. Ile pieniędzy średnio wydajesz na kosmetyki podczas zakupów w drogerii?
Natt - ok 20 zł , tak na raz , rozkładam sobie zakupy na różne dni , nie kupuję wszystkiego naraz 
Syll- to zależy od dnia , nastroju i od miesiąca czasem moge sobie pozwolić na szaleństwo zakupowe czasem musze sie ograniczyc do minimum
10. Jakie strony internetowe najczęściej odwiedzasz?
Natt - facebook , kwejk , no i blooogi ;d
Syll-blogi kosmetyczne , włosowe , pielegnacyjne itp kwejk facebook , flejm
11. Jak wygląda Twoje wyobrażenie siebie za 20 lat?
Natt - w sumie o tym nie myślałam , ale mam nadzieję , że będę miała już długie i gęste włosy ;d
Syll-no włosy oczywiście będą proste bez cieniowania i długie ;) niewiem moze bede miała mężą dzieci i psa?

Pytania od Annabelle : 

1. Jakie jest Twoje hobby?
Natt - na chwilę obecną mogę powiedzieć , że zajmowanie się włosami chyba ;d
Syll- ostatnio to pielęgnacja włosów caly czas czytam coś o tym :)
2. Czy lubisz czytać książki, jeśli tak to jakie?
Natt - średnio , czytam lektury (czasami ;d) a lubię czytać książki młodzieżowe : )
Syll- czytam lektury chociaż ich nie znosze , teraz nie mam czasu na czytanie jakis młodziezowych lektur ale lubie czytac romanse najczesciej
3. Jaki jest Twój ideał kobiecej urody? (może być
aktorka, modelka itp.)
Natt - nie wiem , chyba nie ma takiego ideału , przydałoby się z kilku gwiazd po trochę powyciągać i złożyć w jedną całość : )
Syll- Leighton Meester uwielbiam ją ;* podoba mi się jej styl i wgl jest śliczna
4. Czym jest dla Ciebie moda?
Natt - to co jest na topie , na czym się inni wzorują : )
 ja osobiście się mody nie trzymam , wolę być sama dla siebie inspiracją  : )
Syll- coś co jest w gazetach , mediach inni się wzorują ja w sumie wole klasyke od jakis tam ekstrawagancji , klasyka zawsze jest modna
5. Najpiękniejsze miejsce na świecie to wg. Ciebie…
Natt - Karaiby <3
Syll-Francja lub wyspa Bora Bora
6. Twoja ulubiona potrawa to…
Natt - filet z żurawiną
Syll- dużo mam ulubionych potraw ale w sumie lubie wszystko co ugotuje moja mama
7. Jaki kosmetyk do włosów jest wg. Ciebie najlepszy i dlaczego?
Natt - w sumie jest jeszcze za wcześnie , żeby mogła to stwierdzić , bo jestem w fazie testów , ale póki co to chyba odżywka z ISANA 'Połysk jedwabiu'
Syll- dla mnie najlepszym kosmetykiem jakim narazie stosuje na włosy jest maska Biovax do włosów wypadających :) włosy mam po nim miękie , błyszczące dobrze się układają
8. Twój ulubiony film/bajka/serial to…
Natt - film 'Trzy metry nad niebem' , bajka 'Kubuś Puchatek' ;d serial chyba 'Julia' choć nie jestem na bieżąco w chwili obecnej : )
Syll-film "3 metry nad niebem' bajka 'pigwiny z Madagaskaru ' serial -Gossip Girl
9. Czy lubisz zwierzęta, jeśli tak, to jakie?
Natt - lubię zwierzęta , w sumie to wszystkie towarzyskie , pieski , kotki , króliki i wszystko do czego można się przytulić : )
Syll-lubie :) wszystkie milusie <3
10. Twoją ikoną stylu jest…
Natt - nie ma takie , ja mam swój styl : )
Syll- Leighton Meester , czasami Rihanna
11. Lubisz się malować czy nie malujesz się wcale?
Natt - lubię się malować , maluję się codziennie jak gdzieś wychodzę , w domu lubię chodzić bez niczego : )
Syll- lubie , ale bez przesady w domu zazwyczaj nie chodze w makijazu

Pytania od Lachrymose : 



1. Który z Twoich ulubionych kosmetyków wypada najsłabiej na tle innych i dlaczego?
Natt - eyeliner z Essence w mazaku - jest wygodny , ale po dłuższym używaniu nie robi wyraźnych kresek tylko grube krechy : )
Syll-dezodorant Fa tak ślicznie pachnie a robi straszne białe ślady już nie kupie go ponownie mimo zapachu
2. Wolisz długie, proste czy kręcone do ramion włosy?
Natt - długie fale : )
Syll- podobają mi się dlugie fale i proste <3
3. Jaki jest Twój ulubiony napój w chłodne/zimne dni?
Natt - chłodne - kawa latte , ciepłe - koktajl z owoców z jogurtem : )
Syll- w chłodne : gorąca czekolada , ciepłe zmiksowane swieze truskawki
4. Czy Twoi znajomi/ Twoja rodzina wiedzą, że prowadzisz bloga?
Natt - nie ,  my z Syll nie mówiłyśmy nikomu z naszego otoczenia : )
Syll-  :)
5. Czy kiedykolwiek stosowałaś drastyczne diety dla poprawienia sylwetki i wyglądu?
Natt - drastyczne diety - nie , ale normalną dietę stosuję cały czas :)
Syll- w sumie to żądnej drastycznej diety nie stosowałam
6. Podoba Ci się Twoje imię? (Jak nie to napisz jakie byś chciała mieć)
Natt - jako dziecko nie podobało mi się , ale teraz przywykłam i mi się podoba  ;)
Syll- to imie wymyślił mi mój ukochany wujek i lubie je
7. Wolisz Święta Wielkanocne czy Bożego Narodzenia?
Natt - Boże Narodzenie
Syll- Boże Narodzenie
8. Co najbardziej lubisz w jesiennej porze roku?
Natt - kolory jesieni , w sumie nie przepadam za tą porą roku , ale kolory są ładne ; )
Syll- nie lubie jesieni , wieje wiatr jest zimno a moje włosy na jesien wyglądają najgorzej
9. Jak świat wirtualny (blog) zmienił Twoje życie?
Natt - nie wiele zmienił , nie zachowuję się jakoś inaczej , blog pomaga mi w spisaniu tego wszystkiego , co robię na co dzień by poprawić stan moich włosów ; )
Syll- nie zmienił mnie ale dzięki niemu moje włosy z dnia na dzień wyglądają lepiej , daje mi motywacje
10. Jakie było Twoje największe marzenie w dzieciństwie?
Natt - zostawię to dla siebie ;d
Syll- dużo miałam marzeń ale w sumie jedno to takie żeby zostać sławną piosenkarką - banał  no miałam tez rózne przedziwne kiedyś nawet chciałam się zamienić w psa , nie wiem dlaczego heeh :)
11. Jakiej muzyki nie tolerujesz i dlaczego?
Natt - toleruję wszystkie rodzaje muzyki , ale niektórych nie słucham , bo po prostu nie lubię : )
Syll- mam podobne zdanie , każdy ma swój rodzaj muzyki który lubi słuchać ja toleruje wszystkie ale slucham wielu rodzajów muzycznych po trochu co mi w ucho wleci :)

Pytania od kakasieka : 

1. Jaki jest Twój ulubiony sport zimowy?
Natt - od ferii zimowych - narty ;d
Syll- sanki? ;> chciałabym kiedys pojechać na snowbardzie :)
2. Maska czy odżywka do włosów?
Natt - maska
Syll- maska
3. Jaki jest Twój znak zodiaku?
Natt - Byk
Syll- Byk
4. Dlaczego wybrałaś taką, a nie inną tematykę swojego bloga?
Natt - w ostatnim czasie non stop nawijałyśmy o jednym , stąd powstało pomysł , żeby założyć bloga i spisywać wszystko tu ; )
Syll- bo coś zmieniło sie we mnie i chciałąm poprawić stan włosów zaczeło mi to sprawiac przyjemnosc zaczełam wchodzić na inne blogi i czytać różńe posty a potem sama zapragnełam załozyć bloga
5. Czy znajomi wiedzą że masz bloga?
Natt - w sumie nie , najbliższe kumpele wiedzą , nie od nas , ale się domyśliły , adresu nie znają ;d
Syll- no adresu nie znają
6. Jakie wykończenie na paznokciach najbardziej lubisz?
Natt - paznokcie maluję prosto - lakier + lakier bezbarwny
Syll- no taaa... nie jestem w temacie bo obgryzam paznokcie taki tam mały nawyk ale podobają mi się czerwone paznokcie i jednolite kolory bez wzorkow
7. Gdybyś mogła na bezludną wyspę zabrać jedną książkę, jaka by to była?
Natt - 'Stowarzyszenie wędrujących dżinsów' - tą książkę miała przeczytać już wieki temu , a do tej pory tego nie zrobiłam , a tam bym miała dużo czasu na jej czytanie : )
Syll- jakiś romans
8. Jakie lubisz smaki?
Natt - wszystkiego po trochu :p
Syll- słony , słodki , czasami kwaśny nie lubie gorzkiego smaku
9. Jaki jest Twój ulubiony napój?
Natt - ostatnio - woda niegazowana 
Syll- coca cola
10. Gdybyś mogła zamienić się ciałami z gwiazdą, kim chciałabyś być?
Natt - Miley Cyrus , tylko w starych włosach
Syll-Leighton Meester
11. W jakiej epoce i dlaczego chciałabyś żyć?
Natt - chce żyć w nowożytności , do przeszłości nie chce wracać : )
Syll- w tej co zyje

Pytania od Marta : 

1. mała czarna czy mała biała?
Natt - mała czarna
Syll- mała czarna
2. Twój wymarzony kosmetyk?
Natt - póki co maska Latte , ale niedługo się to spełni , bo mam w planach zakup : )
Syll-Olejek khadi
3. ulubiona pora roku?
Natt -  lato <3
Syll-lato
4. ulubiona marka kosmetyków?
Natt - nie mam takiej ulubionej , każdy kosmetyk mam praktycznie z innej marki ; )
Syll- w sumie lubie testowac rozne marki
5. wielkie torby czy małe puzdereczka?
Natt - wielkie torby : )
Syll- te i te zalezy od okazji
6. ulubione słodkości?
Natt - batonik musli z Biedronki <3
Syll-czekolada truskawkowa
7. książka czy film?
Natt - film ;d
Syll-film
8. jakiej muzyki słuchasz?
Natt - everything ;d
Syll-wszystko co mi wpadnie w ucho
9. ulubiona perfuma?
Natt - Beyonce Heat
Syll- Hugo Boss Woman , miałam kiedys , slicznie pachnie
10. zakupy internetowe czy zakupy w centrach handlowych?
Natt - w centrach handlowych : )
Syll- centrum
11. i... jak mija dzień? :)
Natt - bardzo miło : )
Syll- extra

Pytania od Anomalia i Radi :
1. Pies czy kot?
Natt - chyba raczej kot , ale jeśli oba domowe , to nie wybiorę  : ) 
Syll-pies
2. Najmilsze wspomnienie?
Natt - z wakacji : )
Syll-wakacje :)
3. Włosy proste, czy kręcone?

Natt - proste , zawsze można zakręcić , a kręcone wyprostować ;d
ale chyba kręcone : )
Syll- te i te
4. Gdy bym mogła być mężczyzną jeden dzień... ?
Natt - to bym zobaczyła , czy jego myślenie różni się od mojego : )
Syll- o kurcze ;d fajnie by bylo :)
5. Ulubiona piosenka?

Natt - nie mam jednej ulubionej , słucham wszystkich , no ale ostatnio najczęściej Maroon 5 - One more night : )
Syll- moze jamal - defto ;) ostatnio wpadła mi w ucho
6. Co lubisz w sobie najbardziej?
Natt - chyba nie ma takiej rzeczy ; )
Syll- moze lepiej pytanie czego nie lubie w sobie ;)
7. Bez czego nigdy nie wychodzisz z domu?

Natt - komórki ;d
Syll- komorki
8. Książka czy film?

Natt - film
Syll-film
9. Ulubiona marka kosmetyczna?
Natt - każdy kosmetyk mam praktycznie z innej marki , lubię testować różne kosmetyki : )
Syll- różne , testuje :)  
10. Czy masz swoje blogowe 'guru'?

Natt - lubię czytać wszystkie blogi : )
Syll- no nie mam wzoruje się na paru blogach
11. Jaką supermoc chciałabyś posiadać : )? 

Natt - latanie ;d
Syll-też latanie w sumie :)

NOMINUJEMY : 

1 . http://frombodytohair.blogspot.com/
2 . http://hinata29295.blogspot.com/
3 . http://ratuj-wlosy.blogspot.com/
4 . http://karminoweusta.blogspot.com/
5 . http://kuferek00.blogspot.com
6 . http://o-modzie-i-urodzie.blogspot.com
7 . http://moodhomme-kosmeetika.blogspot.com
8 . http://monalisamakeup.blogspot.com
9 . http://mamswojeracje.blogspot.com
10 . http://mariolka2.blogspot.com
11 . http://blogeve-evel.blogspot.com



Pytania od nas : 



1.Spódnica czy spodnie ?
2.Najładniejszy kolor oczu ?
3.Podobają ci się tatuaże ? Jak tak to w jakim miejscu ?
4.Ulubione imię męskie ?
5.Koturny czy obcasy?
6.Włosy blond , brązowe , rude ?
7.Eyeliner w pisaku czy w pędzelku
8.Makijaż smoke eyes czy naturalny?
9.Najsłodszy zwierzak ?
10.Jakbyś miała okazję jechać na wymianę między-krajową i zamienić się rodzinami na tydzień z obcokrajowcem , to jaki to byłby kraj ?
11.Chciałabyś zobaczyć kosmos z bliska ? ;d

no to życzymy dobrej zabawy ;d

xoxo

6 komentarzy:

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )