niedziela, 4 listopada 2012

Loki a raczej fale na chusteczki nawilżające - jak to wygląda na moich włosach ; )

czytałam o tym kiedyś , gdzieś tam wcześniej , ale przypomniało mi się o tym poprzez blog anwena , ponieważ większość dnia miałam zamiar spędzić w domu , to postanowiłam to zrobić ; )

potrzebne są :
chusteczki nawilżające
włosy ;d

i co dalej ? 




a więc wzięłam chusteczki nawilżające , jakie posiadałam w domu , a posiadałam akurat takie z aloesem :



i nawijałam na to niewielkie pasma włosów , tak o :




jak nie nawijałam całego pasma , tylko do połowy , bo nie lubię mieć loków przy czubku głowy : )
na włosach trzymałam ponad 1 h , około 2h , chusteczki już po 20 minutach były suche ; )

zaraz po zdjęciu włosy wyglądały tak : 



artystyczny nieład ;d

po 'roztrzepaniu' lekko palcami wyglądały tak : 

z lampą

 
bez lampy 

potem jeszcze ułożyłam je odżywką bez spłukiwania w spray-u z Isany , wtedy się już całkiem rozbiły w fale , ale zdjęć niestety nie zrobiłam : )

jak dla mnie metoda jest prosta , szybka i skuteczna , tylko wydaje mi się , że mam jeszcze za krótkie włosy , póki co jeszcze się nie przyzwyczajam , ale w przyszłości na pewno będę stosować ; )

Natt <3

3 komentarze:

  1. świetny pomysł!! ja będę kręcić od nasady bo lubię mieć burze loków;> zapraszam do siebie na wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę fajny pomysł z takim sposobem na zrobienie loków. Nigdy tego nie próbowałam, ale może kiedyś się skuszę. Twoje loki naprawdę wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja bym chciała, żeby był jakiś sposób na pokręcenie moich włosów... Niestety szkoda zachodu. U mnie nawet trwała nie chwyta :/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )