sobota, 16 lutego 2013

Recenzje produktów Bell : )

Postanowiłam zrobić recenzje paru kosmetykow firmy Bell  , ktore ostatnio kupiłam :)



Eyeliner Glam Night





Cena : około 6 zł

Dostępność: Biedronka i ogólnie w sklepach kosmetycznych też powinien być


Trwałość: 5/5


Konsystencja: troche za rzadki moim zdaniem

Opinia : Jest to mój ulubiony eyeliner ,  dobrze aplikuje się tym pędzelkiem , jest strasznie trwały po imprezie nie chciało mi się zmywać makijażu i odrazu poszłam spać gdy wstałam rano prawie wogóle nie było sladu rozmazania tego eyelinera ani nie zrobiły się żadne grudki , jak na tak niską cenę kosmetyk bardzo dobry !



Puder Satin Mat





Cena : 10 zł

Opinia : Całkiem fajny produkt , dobrze się rozprowadza  , moja cera w zime aż tak bardzo się nie świeci , ale czasami się zdarza więc zawsze go mam przy sobie, nie robi maski na twarzy , nie widać że wgl jest na twarzy , jest dobry dla osób które nie malują się podkładami , mają ładną cere ale czasami się swięci i trzeba ją troche przypudrować




Pomadka Lip Care Sweet Fruits



Cena : 3 zł

Opinią : Przez całą zime nie miałam spierzchniętych ust i to dzięki tej pomadce , ślicznie pachnie i baardzo dobrze nawilża 



Podsumowując Firma Bell ma bardzo dobre i tanie kosmetyki !





Syll<3








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )