niedziela, 17 lutego 2013

Recenzja szamponów Barwa : )

jakiś czas temu kupiłam pierwszy szampon z tej firmy , o ten : 



potem padło na : 

a ostatnio na : 



składy i przeznaczenie działania : TU , TU i TU 

zapach : każdy inny , ale żaden nie jest dla mnie drażniący , wszystkie przyjemne : )

moja opinia : 

używam ich na zmianę , bo ja się nie boje SLS-ów i lubię jak szampon porządnie myje : )
a więc tak : według mnie najsilniej myje ten ze skrzypem polnym , po nim czuje , że włosy są całkowicie oczyszczone ze wszelkich brudów , najsłabiej wypada szampon tataro-chmielowy , ale nie jest to tak , że on nie myje , tylko po nim włosy są jakby bardziej miękkie i nie czuję już AŻ takiej świeżości , jak przy 2 poprzednich ; )
ogólnie uważam , że te szampony są godne polecenia i od kiedy kupiłam pierwszy - są moimi MUST HAVE w łazience : )
+ na pewno kupię jeszcze inne rodzaje !

Natt <3






8 komentarzy:

  1. żadnego takiego nie miałam niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś je używałam
    ostatnio nie widywałam ich na półkach...

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nigdy nie miałam żadnego szamponu z Barwy ale to się musi w końcu zmienić ;)



    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy jeszcze nie miałam szamponów z tej firmy... Chyba muszę się kiedyś skusić. Niestety w moim przypadku szampony z SLS bardzo wolno się zużywają, a mam jeszcze sporo zapasów :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam już prawie wszystkie. Róniez moje must have :) Teraz mam lniany. Wcześniej był tataro chmielowy. Miałam też pokrzywe, skrzyp, lipę... Chyba czas na żurawinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie zdecydowanym faworytem wśród szamponów Barwy jest ten z lnem. Must have :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten szampon ale trochę mi plątał włosy:) dawno już go nigdzie nie widziałam;/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie używałam jeszcze żadnego szamponu Barwy, ale na pewno niedługo się na jakiś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )