niedziela, 22 lutego 2015

Luty - aktualizacja ! :)

od ostatniej aktualizacji trochę minęło i przeszłam z brązu poprzez blond do ombre ;)
w grudniu ombre robiłam i nie farbuję od wtedy włosów , póki co daje im odetchnąć (zobaczymy na jak długo) ;p
pielęgnacja : 
*myję co 2 dzień 
*olej przed każdym myciem
*po każdym myciu maska
*zabezpieczam końcówki olejem arganowym
*na skalp po myciu ampułki radical
przed myciem na skalp nakładam moją ulubioną mieszankę : GP z papryką + olej rycynowy + olej lniany
na długość : olej lniany/olej arganowy/alterra/z pestek winogron - zamiennie
myję włosy : BD dla dzieci / Joanna z zieloną herbatą 
maski : drożdżowa Bania Agafii na skalp/seboradin różowy ; na długość : keratin kallos/silk kallos/cece cherry/miodowa/biovax z olejami/maska z olejem arganowym z bułgarii - zamiennie
zainwestowałam w olej arganowy i jest to strzał w 10 ! 
apułki radical stosuję jako wcierkę zamiennie z jantarem :)
skupiam się głównie na ich kondycji i na szybszym poroście - na długość przyjdzie czas ;)
taki mam odrost i wyglądają aktualnie : 









stanowczo zyskały na gęstości i baby hair , a z czasem pozbywam się zniszczonych końcówek i ścinam je na kształt U :)

Natt <3

4 komentarze:

  1. Konce prosza o sciecie :) Ale kolorek ladny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tylko końce proszą się o ścięcie , a nie tak dawno byłam u fryzjera - wszystko z czasem ;)
      + dzięki ! :)

      Usuń
    2. Mam wlasnie tak samo , jestem po rozjasnianiu :) Masakra , jeszcze przeproteinowalam wlosy wlasnie , to juz plakac mi sie chce hehe

      Usuń
  2. Boże jak mi się podoba twoja wersja ombre. Szczerze mówiąc to mam coś bardzo podobnego na włosach :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )