sobota, 23 marca 2013

Produkty, które pomogły zahamować mi wypadanie włosów:)

 
Cześć ! dzisiaj w Opolu jest świetna pogoda , wkońcu wyszło Słoneczko którego już mi brakowało :) Dzisiaj postanowiłam napisać post w którym uwzględnie produkty , które zahamowały moje wypadanie włosów.



Po pierwsze i może najważniejsze to zdrowe odżywianie , regularne posiłki noi zaczęłam jeść poprostu więcej bo przez pare miesięcy miałam wstręt do jedzenia jadłam bardzo mało , źle się czułam a włosy leciały garściami :(

Zaczełam  wspomagać się jakimiś suplemetami żeby wzbogacić organizm w potrzebne witaminy najpierw przed 2 miesiące łykałam Drożdze Humavit a potem miesiąc przerwy i kolejne 2 miesiące CP po 2 tabletki dziennie .

 


+ piłam przez jakiś okres Pokrzywe :)

+ Magnez , który wypłukuje mi się od nadmiernego spożywania kawy



Wcierki

Jantar






Joanna Rzepa





+ własne wcierki z dodatkiem korzenia łopianu , skrzypu polnego




Maseczki:
 
Biovax przeciw wypadaniu do włosów osłabionych
 
Maska z dodatkiem miodu jajka i olejku rycynowego używam jej do tej pory co tydzień
 
Maska drożdzowa domowa
 
 
To nie są produkty , które tylko stosowałam to są wybrane produkty które pomogły mi zahamować wypadnie .
 
 
Włosy nadmiernie wypadały mi przez Rok.
 
5 miesięcy trwała moja walka z wypadniem i dopiero  mineły 2 miesiące od kiedy włosy przestały wypadać .
 
 
 
 
Obecnie:
 
 
 
Syll<3
 

7 komentarzy:

  1. Mi pomógł Revalid w kapsułkach z kolei. Przyszedł mi z pomocą kiedy już straciłam nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi pomógł tonik Babuszki Agafii :)) już po 2 tygodniach widać efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować tą wcierkę jantar słyszałm o niej wiele dobrego. Sama zaczynam walkę z wypadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja walcze od 8 miesiecy i nic jestem załamana

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest żart? to nie jest wypadanie włsów.

    OdpowiedzUsuń
  6. To jak Twoim zdaniem wygląda wypadanie włosów?? Mają sypać się z głowy garściami aż będzie za późno?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )