poniedziałek, 7 stycznia 2013

1,5 miesiąca dbania o końcówki - uzupełnienie : )


na wstępnie przyznam się , że nie udało mi się całkowicie przetrzymać akcji , bo część końcówek (te najdłuższe) wpadła pod nożyczki , a dokładniej maszynkę , za bardzo mnie denerwowały : )
no ale ponieważ mam włosy bardzo cieniowane , to dość spora część pozostała taka jak była i prezentuje się tak : 


 

zdjęcia z telefonu , aparat znowu nawalił : (
sprawa wygląda następująco : 
końcówki nadal łamią się , mniej się rozdwajają i co najważniejsze - mniej się plączą ! ; )
co robiłam ? a czego nie robiłam ? 
+ OMO
+ czesze na mokro 
+ olej + Kallos na noc w weekendy tylko na kucyk
+ zabezpieczam serum 
+ śpię w spiętych włosach 
+ laminowałam
- / +nie dawałam oleju przed każdym myciem , ale maska niemal po każdym myciu

póki co , to akcje kontynuuje : )
tu zdjęcia z początku : KLIK !
a tu zdjęcia po 2 tygodniach dbania o końcówki : KLIK !

Natt <3

1 komentarz:

  1. Noo widać różnicę :) Pięknie ;) Tak trzymać

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )