czwartek, 11 kwietnia 2013

Recenzja Serum do końcówek Joanna Argan Oil


 
Serum do końcówek Argan Oil
 
Cena : około 6zł
 
Dostępność: sklepy drogeryjne
 
Opinia:
 
Uwielbiam to serum sprawdza się u mnie lepiej niż jedwab Marion , bardzo dobrze zabezpiecza końcówki , które po nim są mięciutkie i gładkie , ma przepiękny zapach , bardzo wydajna używam już ponad miesiąc a nadal jest jej dużo , nie powoduje strąkow , używam też maski z tej serii która jest rewelacyjna , myśle że wypróbuje jeszcze coś z tej serii bo narazie się oba produkty sprawdziły .
 
 
 
a oto stan moich końcówek :
 
 
 
 
 
+ chce zrobić sobie Ombre w najbliższym czasie wiem że rozjaśniacz bardzo niszczy włosy ale ja potrzebuje zmiany i wrzucam pare fotek inspiracyjnych
 
 
 
 

 


 
 
Syll <3'
 
 
 
 
Zdjęcia zaczerpnięte z Love.it i  Zszywka.pl
 

10 komentarzy:

  1. ja używam odżywkę z tej serii i polecam :D a sama chyba skuszę się na serum ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak z wydajnością tego serum? W składzie jest może alkohol? Jak wysoko na liście jest olejek? Pytam, bo u mnie w mieście nie jest dostępny stacjonarnie i zastaje tylko zamawianie online.

    Twoje włosy wyglądają bardzo ładnie, ale są dla Ciebie, a nie na odwrót, więc jak masz ochotę na zmianę to powodzenia :).
    Ja bym radziła jedynie zrobić delikatne ombre lub nie rozjaśniać o wiele tonów, tak żeby potem było łatwo nosić, zafarbować lub żeby się szybko nie znudziło ;).
    Np. http://data.whicdn.com/images/44294467/brunette-highlights-20121_large.jpg
    lub
    http://1.bp.blogspot.com/_rSNmWMW5kBs/TA5mmKp8crI/AAAAAAAABwg/UOK9rdWZxLc/s1600/jessica+biel.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to serum jest strasznie wydajne używam ponad miesiąc i jej jakby nie ubywało :)
      w składzie nie ma alkoholu :)
      a olejek arganowy jest na 11 miejscu czyli nie jest aż tak źle wiadomo za naturalnu olej arganowy zapłacimy dużo więcej :)

      Usuń
    2. Dzięki. Zastanowię się nad nim.

      Usuń
  3. Podoba mi się kolor Twoich włosów :).
    U mnie ombre na pewno ,,zabiłoby'' końcówki, które i tak odratowuję po prostownicy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też pewnie je poniszczy wkońcu to rozjaśniacz ale podoba mi sie efekt ombre a mysle ze olejowanie pomoże mi na moje zniszczone końcówki po rozjaśniczu;d

      Usuń
  4. Serum nie drogie jak na swoją wydajność i z tego co piszesz efekty. Jak znajdę to na pewno kupię, puki co używam CHI i sobie chwalę, sprawdza się dobrze w porównaniu do biosilka który mi z końcówek robił siano..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja robiłam sobie niedawno ombre i jestem bardzo zadowolona. Co więcej rozjaśniacz miała położony dwa razy (raz ombre robiła mi koleżanka - efekt był nie zadawalający, więc wybrałam się do fryzjera), a potem jeszcze na to farba. Włosy są w bardzo dobrym stanie, może trzeba je odrobinę bardziej nawilżać. Jeżeli na co dzień pielęgnuje się włosy to myślę, że nie ma się czego bać :)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. BŁAGAM, dziewczyny! Używajcie interpunkcji...

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się skusiłam na eliksir z tej serii :) zobaczymy jakie będą efekty :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś , to zostaw po sobie jakiś ślad ; )
komentarz na pewno będzie przeczytany : )

komentarze , które będą pisane TYLKO dla reklamy - będą usuwane : )
SPAM również ; )